معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر

بازی های رزمی همیشه در بین گیمرها از جایگاه ویژه ای برخورار هستند و هر چقدر این خشونت و هیجان بیشتر شود طرفداران عاشق هیجانش هم بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های رزمی همیشه در بین گیمرها از جایگاه ویژه ای برخورار هستند و هر چقدر این خشونت و هیجان بیشتر شود طرفداران عاشق هیجانش هم بیشتر می شود.

بازی Blade Reborn یکی از بازی های رزمی و مهیج  با ویژگی های خاص خودش است و باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در این مطلب به صورت کاملا مختصر این بازی را به شما معرفی کند، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر

بازی Blade Reborn

بازی Blade Reborn شاید شما را به یاد بازی God Of War بیاندازد. این بازی هک اند اسلش می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی 4 Gears Of war 


بازی Blade Reborn  ساخته استودیو Snail Games است که جنگ میان انسان‌ها و شیاطین روایت می کند.

در جریان داستان بازی، سال‌ها است که قلمرو انسان‌ها توسط شیاطین و نامیرا‌ها کنترل می‌شود و حال شما در نقش یک قهرمان پا به بازی خواهید گذاشت تا در جریان مراحل مختلف، یک بار دیگر صلح را به زمین برگردانید.

معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر

بازی موبایل Blade Reborn جزو همان بازی‌هایی است که داستان نقش مهمی ندارد و سازنده روی گیم پلی و سایر موارد، تمرکز کرده است تا بتواند تجربه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد.

حال با توجه به کلاس انتخابی‌تان و همچنین شکل و شمایل اسلحه‌ای که دارید، مهارت‌های متفاوتی در دسترس‌تان قرار داده می‌شود.

به عبارتی Blade Reborn دارای سه کلاس Warrior، Wizzard و Assassin است که هرکدام از این کلاس‌ها، دارای دو نوع اسلحه متفاوت هستند که در طول بازی می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید.

معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر

از این‌رو در طول بازی کردن می‌توانید با ترکیب دو نوع اسلحه‌تان و مهارت‌هایی که دارید، دریایی از خون به پا کنید و مراحل را یکی پس از دیگری بدون هیچ مشکل خاصی پشت سر بگذارید.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی God of war +تصاویر 


یکی از مواردی که باید به آن اهمیت بدهید، سیستم ارتقای آیتم‌های‌تان است.

معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر

سیستم بازی و مکانیزم‌هایش طوری طراحی شده‌اند که این کار را به صورت خودکار و در کسری از ثانیه انجام خواهید داد، ولی این را در ذهن بسپارید که پوینت‌های مربوط به تلنت‌های مهارت‌های‌تان، به مهارت پرکاربرد شما اهدا شود.


دانلود کنید: با"Ghosts of Memories" مغزتان را به چالش بکشید


درکنار بخش داستانی، بازی دارای یک سری سیاه‌چال‌های متفاوت است که با انجام آن‌ها، پاداش‌های ارزنده‌ای دریافت می‌کنید و می‌توانید بیش از پیش شخصیت خود را قوی‌تر کنید.

ایین بازی دارای حالت آنلاین است البته مطمئنا شما در ابتدا سراغ این حالت نخواهید رفت چرا که مجبورید با افراد دیگر که آیتم‌ها و اسلحه هایشان از شما قوی‌تر است مبارزه کنید پس بهتر است تا ابتدا به تقویت شخصیت خود بپردازید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار