فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد؛

کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق  در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبر و با همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه ۲ دستگاه سواری تیبا و پژو که مقادیری کالای خارجی از نوع سیگار را از شهرهای مرزی خریداری و قصد انتقال آن از طریق محورهای مواصلاتی همدان به شهرهای مرکزی و تهران را داشتند توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در محور جاده قهاوند شناسایی شدند.

وی افزود: این خودروها در مسیر جاده تهران حوالی گمرک مشاهده و با توجه به اینکه همه مسیرهای تردد توسط ماموران مسدود بود قاچاقچیان به داخل کوچه باغ های پشت گمرک متواری شده  و خودرو ها را رها کردند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت:  خودروهای قاچاقچیان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگهی استان همدان منتقل و در بازرسی از خودرو تیبا تعداد ۲۷۹ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی در مارک های مختلف به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال و از خودروی پژو تعداد ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: موضوع این پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان همدان تحت رسیدگی بوده و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق درهمدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.