جشنواره رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است

استاندار کرمانشاه گفت: جشنواره رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و هنوز مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئنا برکات زیادی خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بازوند استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به تنوع بخش های مختلف این جشنواره ابراز امیدواری کرد و گفت:خانواده ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، استفاده کنند.

 بازوند گفت: اکنون سرانه مطالعه در جامعه نیاز به رشد و پیشرفت دارد و از طرف دیگر ما نیاز داریم تا کتابهای خوب با محتوای مناسب در جامعه ترویج داده شود. فهرست کتابهای  جشنواره رضوی  دارای محتوای مناسب و کارشناسی شده ای است که اثر مفیدی در سطح معرفتی مردم ولایتمدار ما خواهد داشت.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: همکاری دستگاه هایی که با خرید کتاب و تبلیغات و مشارکت در جشنواره به این برنامه رونق بخشیده اند جای تقدیر دارد و امیدوارم که دیگر دستگاه ها هم نسبت به این مسئله اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با همت بیشتر، شاهد استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده های محترم جهت شرکت در این جشنواره باشیم.

 

انتهای  پیام/ز

سرانه مطالعه در جامعه نیاز به رشد و پیشرفت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.