ملت ایران پای نظام اسلامی ایستاده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: ملت ایران محکم و استوار پای نظام اسلامی ایستاده است.

نمازجمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ تیر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به وجود برخی آسیب‌ها و کاستی‌ها در کشور گفت: ملت ایران با وجود این مشکلات و مطالبات بجا و درستی که از دولتمردان دارند، محکم و استوار پای نظام ایستاده است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی و انتشار اخبار کذب، به دنبال القای فروپاشی نظام است افزود: مردم این نظام و انقلاب را آسان به دست نیاورده‎اند که آسان از دست بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر پایه‌های جمهوری اسلامی در دنیا بسیار محکم است و با اقتدار به حیات خود ادامه می‌دهد.

نکونام تأکید کرد: این آمریکاست که در مصاف با انقلاب اسلامی و به دلیل حرکت‌های ظالمانه و مستکبرانه، جایگاه خود را در جهان از دست داده و در حال اضمحلال و نابودی است و به زودی شاهد فروپاشی آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اگر در راستای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردیم و کار‌های لازم از سوی دولتمردان انجام می‌شد، اکنون با این مقدار آسیب و کاستی در کشور مواجه نبودیم گفت: از این فتنه‌ها هم مانند گذشته عبور می‌کنیم، ولی مسئولان باید مراقب باشند.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه با گرامیداشت دهه کرامت و تأکید بر الگوگیری از سیره رضوی اضافه کرد: محبان ائمه اطهار (ع) تنها به گرامیداشت مناسبت‌ها اکتفا کنند بلکه باید همواره سیره و رفتار کریمانه بزرگان دین را در زندگی خود جاری کنند.

نکونام همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته حج افزود: حج یک عرصه مهم سیاسی و عبادی است و علیرغم وجود مسائلی در زمان کنونی، باید به نحو ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی پیرامون ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این نهاد با وجود هجمه‌های بسیار، با نگاه مومنانه رسالت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش

پایه‌های جمهوری اسلامی در دنیا بسیار محکم است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار