حبیبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

عملکرد تیم اقتصادی دولت در حدی نیست که مشکلات کشور را حل کند

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت موفقیت کاملی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بدست نیاورد.

عملکرد تیم اقتصادی دولت در حدی نیست که مشکلات کشور را حل کندمحمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: معتقدم که مجموعه تیم اقتصادی دولت، موفقیت کاملی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بدست نیاورد.

وی افزود: محصولی که از عملکرد وزرای اقتصادی دولت مشاهده می‌شود در حدی نیست که بتواند مشکلات عدیده‌ای که کشور با آن مواجه است را حل کند.

حبیبی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در 5 سال گذشته حداکثر پتانسیل خود را نشان داده، به همین دلیل بعید می‌دانم که بتواند کاری فراتر از آن چه که تاکنون انجام داده ارائه دهد؛ معتقدم که کابینه اقتصادی دولت نیازمند تغییر است و اولین حزبی که فارغ از تعصبات حزبی و جناحی این پیشنهاد را به دولت داد حزب مؤتلفه اسلامی بود.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: لازم است تا نیروهای متعهد و کارآمدی که تخصص و تجربه کافی در جهت کنترل وضعیت کشور را دارند به کابینه دولت وارد شوند تا بتوانند مشکلاتی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند را از میان بردارد.

وی در پایان درباره این که چرا رئیس جمهور تا کنون نسبت به تغییر تیم اقتصادی دولت اقدام نکرده تصریح کرد: شخص رئیس جمهور نیاز به تغییر در کابینه دولت را احساس کرده اند و به همین دلیل باید افرادی را جایگزین کنند که توانایی حل مشکلات در شرایط کنونی را دارا باشند ، لذا  قطعا وی در بهترین زمان  تغییرات موثری در کابینه صورت خواهد داد.

گفتنی است که اخیرا  بسیاری از کارشناسان و احزاب  سیاسی علی الخصوص تشکل های همسو با دولت خواستار تغییراتی در تیم اقتصادی دولت شدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
سلام به نظر من ریشه تمام مشکلات باید حل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۷
خدا کنه همه چیز ارزون شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۹۷
باید تیم اقتصادی بروز بشه تا این مشکلات نیز بر طرف شه
آخرین اخبار