ادامه جستجوی هوایی برای یافتن کوهنورد اهرمی

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از جستجوی هوایی با بالگرد برای یافتن کوهنورد اهرمی خبر داد.

جستجوی هوایی برای یافتن کوهنورد اهرمی با بالگرد ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درویشی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه جستجو برای یافتن جوان مفقود شده تنگستانی در کوه بیرمی در چهارمین روز پیاپی اظهار داشت: از زمان اطلاع این مفقودی طبق هماهنگی‌های لازم با شهرستان تنگستان و تیم‌های واکنش سریع و تیم‌های جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان‌های همجوار، جستجوی برای یافتن اطلاعات از کوهنورد مفقودی شده کوه بیرمی آغاز شد.

وی گفت: امروز تیم واکنش سریع با بالگرد به منطقه اعزام شد تا هم از طریق ارزیابی هوایی به دنبال کوهنورد مفقود شده باشند و هم آذوقه و وسایل مورد نظر را به تیم‌های جستجو ونجات مستقر شده در کو‌های بیرمی برساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: همچنان تیم‌های عملیاتی مرکب از نیرو‌های امدادی هلال احمر و نیرو‌های محلی در حال جستجوی جوان مفقود شده اهرمی هستند.

وی افزود: هماهنگی لازم برای اعزام تیم‌های عملیاتی ۱۰ نفره از هیئت کوهنوردی استان بوشهر صورت گرفته است که امروز به تیم‌های جستجو می‌پیوندند.

درویشی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر، شبانه روز و بی وقفه بدنبال کوهنورد مفقود شده هستند تا بتوانند اطلاعاتی از این فرد بدست آورند.

انتهای پیام/م

جستجوی هوایی با بالگرد برای یافتن کوهنورد اهرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.