نهضت آسفالت در گناوه ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: حجم چشمگیری از کوچه‌های سطح شهر گناوه آسفالت شد واجرای آسفالت همچنان ادامه دارد.

نهضت آسفالت در گناوه ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  روح‌الله ملک‌زاده  اظهار داشت: پس از اجرای آسفالت کامل چندین سایت از جمله سایت‌هایی در محلات نوروزآباد، عبدامام، حرم به حرم و همچنین روکش آسفالت خیابان‌های پیروزی، ابومسلم، چمران شمالی و جانبازان هم اکنون شهرداری گناوه در حال اجرای آسفالت سایت رزمندگان است که ۲۶ هزار مترمربع تا کنون در این سایت انجام شده است.

وی افزود: با شروع به کار تیم دوم اجرایی، اجرای آسفالت محلات سرعت بیشتری خواهد گرفت که سایت‌هایی در محله سادات، محله بتون، خیابان پیروزی و سایت درمانگاه ابوریحان و کوچه‌های فاقد آسفالت و زیرسازی شده در دیگر نقاط شهر در برنامه است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اظهار داشت: زیرسازی، اجرای کانیوو و آماده‌سازی برای آسفالت در نقاط و محلات مختلف شهر در حال انجام است که با تکمیل و آماده شدن مرحله آسفالت اجرایی خواهد شد و برخی مناطق نظیر محله امامزاده آماده شروع مراحل اجرایی است.

وی بیان داشت: آسفالته‌کردن همه گذر‌ها و کوچه‌های فاقد آسفالت از اولویت‌های شهرداری گناوه است که طبق برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه امید است طی ۴ سال محقق شود.

انتهای پیام/م

بخش اعظم کوچه‌ها آسفالت شد

برچسب ها: شورای شهر ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.