ثبت یک هزار و ۳۰۰ مسجد شهری و روستایی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ مسجد ثبت شده شهری و روستایی داریم و ۵۵ درصد از روستاهای استان کرمانشاه فاقد مسجد هستند.

ثبت یک هزار و ۳۰۰ مسجد شهری و روستاییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ‍حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:جریان نفوذ و عوامل بیگانه در صدد هستند با ترویج فساد و فحشا، فرهنگ اسلامی را از بین ببرند، اما ما در مقابل آنان ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد به هدف خود برسند هرچند که ما فقط جزئی از این نهادهای فرهنگی هستیم.

حجت‌الاسلام قبادی تعداد هیئات مذهبی استان را ۲ هزار مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد به ۴ هزار هیئت برسد و حدود ۳۰۰ هیئت نیز مربوط به خواهران است.

وی بیان داشت: حدود یک هزار و ۵۰۰ مداح، ۷۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی، ۱۰۰ محفل قرآنی، ۱۰۰ مؤسسه قرآنی و حدود ۱۲۰ کانون فرهنگی تبلیغی داریم که اینها کمترین تصدی‌گری را دارند و بصورت مردمی اداره می‌شوند و ۹۰ درصد آنان جوانان هستند که پای کار آمده اند.

حجت‌الاسلام قبادی یکی دیگر از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی را رویکرد اصلاحی دانست و گفت : در بحث رویکرد اصلاحی حدود یک هزار و ۵۰۰ روحانی مبلغ را به مناطق مختلف اعزام کرده‌ایم که اینها بالاترین ارتباط را با مردم دارند و طی چند سال اخیر اکثر این مبلغان خواهران بوده‌اند و با کمترین هزینه و بیشترین اثرگذاری در حال فعالیت وحدود ۳۰۰ روحانی در مساجد سطح شهر و ادارات مستقر هستند.

انتهای پیام/ز

حدود ۳۰۰ روحانی در مساجد سطح شهر و ادارات مستقر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار