جانشین فرمانده کل سپاه در زاهدان :

نیرویی بین‌المللی برای از بین بردن استکبار شکل گرفته است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می خواهند ملت ایران را نا امید کنند.

سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین سلامی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در محل حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می خواهند ملت ایران را ناامید کنند.

وی با تاکید به اینکه نظام قادر است مشکلات کشور را رفع کند، افزود:امروز در کشور مشکلاتی داریم که در کشورهای اروپایی هم دیده می شود و مردمان این کشورها از بیکاری و فقر رنج می برند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: راز جاودانگی ملت ایران غیرت، افتخار و سربلندی است و مشکلات موجود به فضل الهی حل خواهد شد و در این مسیر به صبر استقامت و تلاش مضاعف نیاز داریم و ما قطعا در این راه از استقلال و امنیت مرزهایمان دفاع می کنیم.

وی بااشاره به وجود امنیت در منطقه ادامه داد: خواب های دشمنان هرگز تعبیر نمی شود چون مردم با هوشیاری در مقابل توطئه ها ایستاده اند.

سیستان و بلوچستان زیباترین تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام است

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه در کنار مردم است و به عنوان خادم به مردم خدمت خواهد کرد، گفت: سیستان و بلوچستان سرزمین فداکاری ها، جوانمردی ها و زیباترین تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان سنگر پهناور دفاع از وطن است، ادامه داد: این سرزمین متعلق به اقوام اصیل ایرانی است که آداب و رسوم مختلف و جلوه های زیبای انسانی عامل جذابیت آن است.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد:در این استان مردان و زنانی با دلها و قلب های پاک زندگی می کنند که این ویژگی ها باعث شده این سرزمین همانند نگین انگشتری ایران بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان نقطه مایوس کننده دشمنان از طریق پیوندهای ناگسستگی و وحدت است، گفت: این محفل ترکیبی الهام بخش از وحدت بین اهل سنت و اهل تشیع است که رنگ و بوی الهی دارد.

سردار سلامی تصریح کرد: این حضور و وحدت عامل استقامت، پایداری، شکوه، امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی است که الگویی مناسب از وحدت برای سایر مسلمان در دیگر نقاط جهان هم است.

وی افزود: اکنون جهان اسلام در معرض تعاجم دشمنان قرار گرفته و مستکبران با لشکر کشی مصیبت های سنگینی را برای مسلمانان به ارمغان آورده اند.

ایران به نقطه اتکا دوستان و نقطه تمرکز دشمنان اسلام تبدیل شده است

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد:اما خوشبختانه امروز سرزمین های مسلمانان به مکانی برای مبارزه با استکبار تبدیل شده و ایران نیز به نقطه اتکا دوستان و نقطه تمرکز دشمنان اسلام تبدیل شده است.

وی بیان داشت: عصر حاضر مقطعی مهم و اثر گذار است زیرا ما در نبرد نابرابر در حال پیش روی هستیم و ضمن فتح سنگرهای کلیدی پرچم اسلام را در نقاط مختلف به احتزار در آورده ایم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه اسلام در دنیا در حال درخشش است، بیان کرد:در ابتدای پیروزی انقلاب دشمن گمان می کرد ما ضعیفیم بر این اساس به ما حمله کردند اما این تصور غلط بود و دشمنان از کار خود پشیمان شدند.

وی با تاکید براینکه ما قدرتمند هستیم چون به اسلام و قرآن تکیه کرده ایم، بیان کرد:ملت ایران با شناخت امام خمینی (ره) به عنوان ستاره درخشان امت و ادامه راه ایشان دشمنان را مرحله به مرحله پشت سر گذاشت و سیطره سیاسی آمریکا بر جهان اسلام را مختل کرد.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:بعد از پیروزی انقلاب آمریکا، اروپا و شوروی همه با هم جنگی نابرابر را علیه ملت تازه به استقلال رسیده ایران آغاز کردند اما مردان با ایمان ما مردانه سینه را سپر کردند تا دشمنان از کوچک و بزرگ با هم طعم تلخ شکست را تجربه کنند.

وی گفت: اکنون به مرحله ای رسیده ایم که با قدرت های بزرگ مقابله می کنیم و در عصر حاضر نیز دشمن به دلیل قدرت گرفتن ما با ما دشمنی می کند.

ایران اسلامی مسیر پیشرفت و جاودانگی را در پیش گرفته است

سردار سلامی افزود: ایران اسلامی روز به روز بیشتر قدرت گرفت و مسیر پیشرفت و جاودانگی را در پیش گرفت تا جایی که ایرانی ها به فضا رفتند و قدرت دفاعی کشور تقویت شد به طوری که امروز دیگر هیچ سلاحی نیست که ما نتوانیم تولید کنیم.

وی بیان کرد:ما نبرد را به دور دست ها کشاندیم در لبنان، سوریه، عراق و هر نقطه ای که لازم بود پیش رفتیم بدون اینکه دشمن لحظه ای بتواند ما را متوقف کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه با قدرت گرفتن ایران پایه های قدرت دشمنان فروریخت، اظهار داشت: صهیونیست ها می خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف کنند اما امروز دیوار های بتنی به دور خود کشیده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: دشمن می خواست بنام اسلام سوریه را تجزیه کنند اما امروز صهیونیست ها از نزدیک رزمندگان لبنانی، عراقی، افغانستانی، یمنی و هندی را به عنوان نیروی های دفاعی اسلام در همسایگی خود می بینند.

سردار سلامی اظهار کرد:طی این سال ها دشمنان هر چه مکر و توطئه کردند به خودشان بازگشت و فتنه هایی که برای جهان اسلام پیش بینی کردند خنثی شد.

وی بیان کرد:دشمنان تلاش کردند با تفکر تکفیری شیعه و سنی را بی رحمانه برای قدرت گیری انگلیس و آمریکا قتل عام کنند تا سوریه مرکزی برای جایگزینی این تفکر شود اما مسلمانان شیعه و سنی با هم این جریان را شکست دادند.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی ها می گویند چرا ایران از دیگر ملت ها دفاع می کند، گفت:زنان و دختران فلسطینی، یمنی و لبنانی ناموس اسلام هستند زیرا حلال و حرام و دین و کتاب آسمانی ما یکی است بنابراین هر چه ما را تحت فشار قرار دهند که دست از حمایت مسلمانان برداریم فایده ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار