برگزاری پنج رخداد فرهنگی ملی در کرمانشاه

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزشی شهرداری کر مانشاه گفت: پنج رخداد فرهنگی ملی در کرمانشاه برگزار می شود.

عبدالمالکی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزشی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: پنج رخداد فرهنگی ملی در کرمانشاه باهمکاری شهرداری کرمانشاه، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار خواهند شد.

وی گفت : براساس تصمیم شهرداری کرمانشاه و با همکاری بنیاد شهید سردیس هایی  به مناسبت روز ملی کرمانشاه در بوستان های سطح شهر نصب خواهند شدو علاوه بر سردیس های شهدا المان های مربوط به ایثار و شهادت نیز همزمان با روز ملی کرمانشاه در سطح شهر کرمانشاه نصب می شوند.

عبدالمالکی با اشاره به برنامه های شهرداری کرمانشاه به مناسبت پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه به مناسبت این روز جشنواره خوشنویسی وصیت نامه شهدا را برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با همکاری بنیاد شهید وصیت نامه های شاخص شهدای کرمانشاهی انتخاب شده و در اختیار علاقه مندان و هنرمندان خوشنویس قرار گرفته است، تا جملاتی از آنها را خوشنویسی کنند و آثار برتر هنرمندان به مناسبت روز ملی کرمانشاه به مدت یک هفته در نگارخانه شهری کرمانشاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه 40 دیوار به منظور نمایش آثار مربوط به ایثار و شهادت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: جملات خوشنویسی شده وصیت نامه شهدا مهر ماه در این دیوارها نقش بسته خواهند شد.

وی افزود: در نظر داریم دبیرخانه دائمی این رویداها نیز در کرمانشاه راه اندازی شوند تا آنها را بصورت سالانه یا دوسالانه در سطح ملی برگزار کنیم.

عبدالمالکی افزود: در تلاشیم دومین دوره فستیوال بین المللی موسیقی بارانا را با حضور پنج تا شش گروه موسیقی بین المللی برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری دومین دوره فستیوال بین المللی موسیقی بارانا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.