تدوین طرح‌های گردشگری در بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: طرح‌های گردشگری دریایی، مناطق و دهکده‌های ساحلی در بوشهر، عسلویه، تنگستان، کنگان، دیلم و گناوه طراحی و تدوین می‌شود.

زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر ایجاد می‌شودبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه گردشگری دریایی است ،گفت:این استان از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی برخوردار است.

وی از طراحی و تدوین طرح‌های گردشگری دریایی، مناطق و دهکده‌های ساحلی در بوشهر، عسلویه، تنگستان، کنگان، دیلم و گناوه خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر با آب و هوای مناسب در هشت ماه سال قابلیت میزبانی از گردشگران را دارد، اضافه کرد: سواحل زیبای خلیج فارس و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از ظرفیت‌های گردشگری استان است.

استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی

وی با اشاره به استقبال مطلوب گردشگران از سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر، ادامه داد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه گردشگری دریایی استان بوشهر استقبال می‌کنیم.

امیرزاده با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی از جمله اسکله تفریحی را در دستور کار داریم، افزود: به زودی نخستین کشتی تفریحی ساخته شده در بوشهر با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی به آب انداخته می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم تاثیرگذار توسعه گردشگری دریایی در بهبود وضعیت اشتغال در استان، بیان کرد: باید تلاش بیشتری برای تبدیل این استان به قطب گردشگری دریایی کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.