هدف ما کسب مدال در جاکارتا است

سرمربی ازبکستانی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران گفت: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ما برای بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی است که بتوانیم در بخش اپه هم به مدال‌ دست یابیم.

هدف ما کسب مدال در جاکارتا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اردوی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران با حضور توردیکولو سرمربی ازبکستانی در همدان برپا شده است و تا روز یکشنبه 24 تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این اردو محمد رضایی از اصفهان ،طاهرعاشوری از آذربایجان غربی،محمداسماعیلی از زنجان، امیررضا کنعانی از اردبیل و سامان آزادیان از همدان حضور دارند.

شوکت توردیکولو،سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: اردوی بسیار خوبی را در همدان سپری کرده ایم و شرایط لازم برای تمرینات بدنسازی و هوازی وجود داشته و فضای تمرینی خوبی نیز در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جاکارتا اظهار داشت: ما تمرینات خود را با پنج نفر دنبال می کنیم اما از این پنج نفر تنها محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی به بازیهای جاکارتا اعزام می شوند.

سرمربی ازبکستانی تیم ملی شمشیربازی اپه درباره مسابقات جهانی چین عنوان کرد: این مسابقات از روز دوشنبه 25 تیرماه آغاز می شود و ما فردا همدان را به مقصد تهران و سپس چین ترک می کنیم.

وی ابراز کرد: برای ما مسابقات جهانی اهمیت کمتری نسبت به بازیهای آسیایی دارد و مسابقات جهانی بیشتر حکم آماده سازی تیم ملی پیش از بازیهای آسیایی را دارد.

توردیکولو با اشاره به برنامه تیم ملی پیش از اعزام به جاکارتا افزود: پس از بازگشت از چین اردوی 10 روزه خود را قبل از اعزام به جاکارتا در ازبکستان برپا می کنیم تا آمادگی دوچندان راهی اندونزی شویم.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ما برای بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی است که بتوانیم در بخش اپه هم به مدال‌های خوشرنگی دست یابیم.

شوکت توردیکولو در خصوص وضعیت شمشیربازی همدان گفت: شمشیربازان همدانی دارای هوش بسیاری هستند که به دلیل نبود مربی نتواستند به آنچه که از آنها انتظار می رود دست یابند.

وی از حضور سامان آزادیان در اردوهای آینده تیم ملی خبر داد و گفت: آزادیان یکی از شمشیربازان خوب و آینده دار ایران است که از این پس در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ ش

همدان شمشیربازان باهوشی دارد

 

 

برچسب ها: شمشیربازی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.