برگزاری آئین رونمایی از فراخوان ۴۰ مسجد شاخص کشور در قم

آئین رونمایی از پوستر فراخوان چهل مسجد شاخص کشور با حضور مسئولان استان در مسجد چهارمردان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آئین رونمایی از پوستر فراخوان چهل مسجدشاخص کشور باحضور مسئولان استان درمسجد چهارمردان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره چله سرو که انتخاب مساجد شاخص کشور یکی از محورهای این جشنوره است روز 7 خردادماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم به همراه رونمایی از لوگو و پوستر جشنواره برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی عضو هیئت‌علمی جامعه‌المصطفی، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، مجید رفیعی مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید‌علی خمینی و فعالان عرصه فرهنگ در این مراسم حضور داشتند.

فراخوان این جشنواره بعد از مراسم افتتاحیه تا پایان مهرماه است که آثار برگزیده از 13 آبان ماه الی 6 اسفند ماه نمایش داده می‌شود، همچنین 7 اسفندماه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

از جمله شاخص‌های تعیین شده مساجد، جذب نسل جوان، نقش مستمر در بسیج مردمی، حضور فعال در مشارکت‌های سیاسی و انقلابی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و قرآنی، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی فعال، رسیدگی به قشر محروم و آسیب پذیر، تجهیزات فرهنگی و ورزشی، استفاده بهینه از همه ظرفیت‌های مسجد و اقامه نماز در اوقات سه گانه است.

انتهای پیام/ح

آئین رونمایی از فراخوان ۴۰ مسجد شاخص کشور در قم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار