سارقان حرفه‌ای در گناوه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: سارقان حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در گناوه دستگیر شدند.

سارقان حرفه‌ای در گناوه دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حسین احمدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان حرفه‌ای با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر سارق شده و پس از هماهنگی‌های قضایی، در عملیاتی منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در تحقیق به عمل آمده از متهمان، چهار فقره سرقت موتورسیکلت، چهار فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت اماکن دولتی، یک فقره اماکن مذهبی، دو فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: در خصوص سرقت‌های اعلام شده متهمان دیگری نیز هستند که تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی در خصوص پیشگیری از سرقت منزل به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور منزل را به صورت یک جا ترک نکنند و در صورت اجبار به خصوص در شب هنگام و زمان مسافرت، برای درب‌های ورودی منزل قفل‌های مناسب و مخفی مثلا با ساخت دریچه‌ی کوچک در پایین درب ورودی و قفل کردن درب از داخل باشد و صرفاً به قفل سوئیچی اکتفا نشود.

احمد خاطرنشان کرد: چنانچه اشیاء قیمتی و گرانبها در منزل دارید، در محلی غیر قابل تصور و پیش بینی برای دیگران نگهداری نمایید و سر درب خانه‌ها را با نصب لامپ روشن کنید.

وی ضمن دعوت به مشارکت و اطلاع هر گونه مورد مشکوک به پلیس، گفت: توصیه‌های ارائه شده در راستای صیانت و پیشگیری است و نه جای نگرانی و پلیس قاطعانه با سارقان و هنجارشکنان برخورد خواهد نمود و پرونده آن‌ها تا زمان دستگیری و اعمال قانون برای ما باز است.

انتهای پیام/م

سارقان حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در گناوه دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.