ملی پوش تیروکمان کشورمان: مسابقات سختی در آلمان خواهیم داشت

اسماعیل عبادی گفت: در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان آلمان رقابت ها، سخت و شانس مدال آوری کم است.

ملی پوش تیر وکمان:مسابقات سختی در آلمان خواهیم داشتاسماعیل عبادی ملی پوش تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رقابت‌های پیش رو تیم ملی اظهار داشت: بامداد دوشنبه تیم ملی کامپوند عازم مسابقات جهانی برلین آلمان می‌شود که مسابقات بسیار سختی است و شانس مدال آوری در این رقابت‌ها نسبت به مسابقات چین تایپه که فقط کماندارانی از قاره آسیا حضور داشتند سخت‌تر است با این حال تمام تلاش بر این است که بهترین نتایج را به دست بیاوریم و رکورد‌های خوبی را به ثبت برسانیم.

عبادی در ادامه درباره نتایج بدست آمده در مسابقات چین تایپه گفت: ما در مسابقات چین تایپه با یک تغییر برنامه از جانب ستاد برگزاری مسابقات رو به رو شدیم و یک روز مسابقه تیم ملی ایران را زود‌تر برگزار کردند که همین موضوع تاثیر زیادی در روند مدال آوری ما داشت و شانس به دست آوردن چند مدال را از تیم ملی کشورمان گرفت.

او افزود: مسابقات چین تایپه و مسابقات برلین برای آمادگی بیشتر ملی پوشان در مسابقات آسیایی جاکارتا که ۲۸ مرداد ماه شروع می‌شود، است و هدف ما ثبت رکورد‌های بهتر و به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد است.

ملی پوش تیروکمان درباره پیش بینی تعداد مدال‌های تیم ملی در مسایقات آسیایی جاکازتا اذعان داشت:ورزش تیر و کمان یک رشته رکوردی است و پیش بینی نتایج در رشته‌های رکوردی کاری سخت و نشدنی است، اما قطعا تیم ملی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتایج ممکن را در این رقابت‌ها کسب کند.


بیشتر بخوانید:شعبانی بهار: تیم ملی تیروکمان پیشرفت چشم گیری داشته است


اسماعیل عبادی درباره حمایت‌های فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:اردو‌های متعددی برای تیم ملی برگزار شده است که تاثیر بسیاری در آمادگی ملی پوشان داشته است، حمایت‌های مالی نیز خوب بوده است و فدراسیون در حد توانش پشتیبانی کرده است و مبالغ کمانداران را پس از انتخبات ریاست فدراسیون که به تعویق افتاده بود سر وقت پرداخت می‌کنند.

گفتنی است اسماعیل عبادی به همراه هم تیمی هایش در رشته کامپوند پس از استراحتی 2 روزه بامداد دوشنبه ساعت ۰۴:۰۰ تهران را به مقصد برلین ترک خواهند کرد و در آخرین رقابت بین‌المللی خود پیش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت خواهند کرد. تیم ملی ریکرو ایران نیز پس از استراحتی دو روزه وارد اردو می‌شوند.

انتهای پیام/

فدراسیون تیروکمان ایران در حد توانش از ملی پوشان حمایت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار