پارس جم همچنان جنگنده و جسور است

دروازه بان این فصل پارس جنوبی جم معتقد است تیمش با حضور جوانان با انگیزه تیمی شایسته در لیگ هجدهم خواهد بود.

پارس جم همچنان جنگنده و جسور استرحمان احمدی دروازه بان این فصل پارس جنوبی جم درباره آخرین وضعیت خود و روند آماده سازی تیمش گفت: من به واسطه مصدومیت کهنه‌ای که داشتم زانویم را جراحی کردم و بعد از سپری کردن دوران نقاهت از پنجشنبه هفته گذشته به تمرینات تیم اضافه شدم و دویدن را آغاز کردم. یکی دو روز تمرینات تعطیل بود و از فردا کارم را از سر می‌گیرم تا خودم را برای آغاز لیگ هجدهم آماده کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با جدایی بازیکنان کلیدی پارس جنوبی جم این تیم در فصل آینده دچار مشکل شود، تصریح کرد: مهدی تارتار و پارس جنوبی جم فصل قبل نشان دادند که تیم با اراده‌ای هستند و می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

او ادامه داد: درست است که بازیکنان زیادی از دست داده ایم، اما بازیکنان جذب شده با تکیه بر نیروی جوانی به اندازه فصل قبل جنگنده و جسور هستند. ما می‌توانیم نتایج خوب فصل قبل را تکرار کنیم و تیم شایسته‌ای باشیم. بچه‌ها در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل این مهم را به خوبی نشان داده اند.

احمدی با اشاره به عدم رضایتش از عملکرد خود در فصل قبل گفت: من نوسان زیادی داشتم و لیگ هفدهم به هیچ عنوان باب میلم نبود. هفته‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و هفته‌ها هم به دلایلی که نمی‌دانم نیمکت نشین بودم. اما اینجا انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم با عملکردم یکی از بهترین فصل هایم را تجربه کنم. من پیش از این با آقای تارتار در پرسپولیس همکاری داشته ام و با شناختی که از ایشان دارم می‌توانیم نتایج خوب فصل قبل را تکرار کنیم.

دروازه بان این فصل پارس جنوبی جم با اشاره به حضور تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به نظرم تیم‌های با کیفیتی در لیگ هجدهم خواهیم داشت، ولی نکته مهم این است که تیمی موفق می‌شود که بتواند در طول ماراتن لیگ تمرکزش را حفظ کرده و کمترین نوسان را داشته باشد. این فصل می‌تواند یکی از لیگ‌های با کیفیت ما باشد و می‌خواهم با عملکردم روز‌های خوبی را با پارس جنوبی جم تجربه کنم.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی جم با جوانان با انگیزه تیمی شایسته در لیگ هجدهم خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.