تقویت اجرای طرح خانواده محوری در اردکان

رئیس بهزیستی اردکان گفت:طرح خانواده محوری برای خدمات رسانی بهتر به سالمندان در اردکان اجرا می‌شود.

عضد زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در سالجاری سیاست سازمان بهزیستی تقویت طرح خانواده محوری است تا به سالمندان در منزل خودشان خدمات ارائه شود.

رئیس بهزیستی اردکان با بیان اینکه در حال حاضر ۸.۳ درصد جمعیت شهرستان اردکان را سالمندان تشکیل می‌دهند گفت: با توجه به افزایش رو به رشد جمعیت سالمند در کشور، اجرای طرح توانمندسازی این قشر، از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بهزیستی است.

عضد زاده افزود: در همین راستا موسسه خیریه و عام المنفعه بنیاد فرزانگان شهرستان اردکان برای توانمند سازی سالمندان و خدمات رسانی به آن‌ها در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، جسمی و فرهنگی ایجاد شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان افزود: منابع تأمین اعتبار بنیاد فرزانگان از طریق جمع‌آوری هدایا، اعلانات، وقف و از سایر کمک و تسهیلاتی که در برنامه تأمین منابع مالی مؤسسه ضرورت دارد، تأمین می‌شود و تاکنون برای این مرکز بالغ‌بر ۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است: موسسه خیریه و عام المنفعه بنیاد فرزانگان شهرستان اردکان فردا بصورت سمی و همزمان با هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ا

در حال حاضر ۸.۳ درصد جمعیت شهرستان اردکان را سالمندان تشکیل می‌دهند

برچسب ها: بهزیستی ، سالمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار