طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد آغاز شد

بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‎زدایی دینی در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان «انقلابی؛ باید‌ها و نبایدها»، از شامگاه گذشته شنبه ۲۳ تیر ۹۷ همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، در شهرکرد آغاز به کار کرد.

این دوره تا ۱۴ مرداد و به مدت ۲۳ شب، با حضور و سخنرانی آیات و حجج الاسلام حبیب‎الله فرحزاد، کاظم صدیقی، محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، احمد مروی، مرتضی آقاتهرانی، سید حسین حسینی قمی، سید محمدمهدی میرباقری، عبدالحسین خسروپناه، ناصر رفیعی، محمدمهدی ماندگاری و محمدباقر حیدری کاشانی ادامه دارد.

نشست‌های این طرح هر شب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین آغاز به کار این طرح گفت: برگزاری بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با هدف ایجاد زمینه برای توجه و باورمند کردن تمامی مردم نسبت به معارف، مبانی و برنامه‌های دینی و انقلابی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: تلاش می‌شود تا نشست‌های این طرح متناسب با مطالبات و نیاز‌های مردم در حوزه دین و انقلاب باشد.

دوره‌های بیست و یکم تا بیست و چهارم طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با رویکرد سبک زندگی اسلامی نیز تابستان سال‌های ۹۳ تا ۹۶ و به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش

طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار