اجتماع بزرگ مردمی "حافظان حرم خانواده" در پياده راه بوعلی

اجتماع بزرگ مردمی "حافظان حرم خانواده" به مناسبت روزمیلاد حضرت معصومه و هفته ی عفاف و حجاب در پياده راه بوعلی همدان برگزار می شود.

اجتماع بزرگ مردمی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه ستاری نويدمسؤول بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی "حافظان حرم خانواده " به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب در همدان خبر داد و گفت: اين ويژه برنامه 24 تيرماه همزمان با ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در پياده راه بوعلی برگزار می شود.

وی با گراميداشت روز عفاف و حجاب در کشور اظهار کرد : نخستين رويکرد گراميداشت قيام مسجد گوهرشاد که يادآور کشتار بيرحمانه 2 هزار نفر توسط عمال رضاخان است که اين موضوع در راستای ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تبيين خواهد شد.

مسؤول بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسين)ع(  استان همدان افزود: دومين رويکرد به اين موضوع توجه دارد که جامعه حريم خصوصي نيست و ما بايد اين حريم را در جامعه حفظ کنيم.

ستاری در خصوص شعار اين هفته يادآور شد: برنامه های اين هفته با شعار"جاودانه باد قيام خونين گوهرشاد، عظيم ترين و مظلومانه ترين نهضت تاريخ جهان در دفاع از حجاب، خطی که با خون گرفتيم" برگزار می شود.

وی نويد با بيان اينکه آموزش و پرورش و بخش امور زنان و بانوان خانواده استانداري نيز امسال به طور ويژه در هفته عفاف و حجاب پای کار بودند، بيان کرد:  خوشبختانه امسال ادارات و سازمان‌های مختلفی با ما در اين زمينه همکاری لازم را داشتند.

انتهای پیام/د.ا

تجمع حافظان حرم خانواده در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.