افتتاح 3 طرح بهزيستي در رزن

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن از افتتاح 3 طرح بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 3 طرح بهزيستي در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسماعیل رستم‌ خانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن بیان کرد:امسال با آغاز هفته بهزیستی مرکز مشاوره عمومی روانشناختی شهر قروه درجزین و گروه همیار هنرکده عروسکی آسمان در شهر رزن افتتاح می‌شود.

وی به فرارسیدن هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌هایی چون دیدار با امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم رزن در مجلس، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید شاخص شهرستان و بیان گزارش عملکرد در نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن ادامه داد: افتتاح یک مهد کودک در روستای نظام‌آباد با کمک بلاعوض 20 میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته بهزیستی عنوان کرد و با اشاره به زیر پوشش بودن 16 هزار نفر از معلولان، سالمندان و زنان سرپرست خانوار گفت: سال گذشته یک‌میلیارد و 150 میلیون تومان به جامعه هدف بهزیستی این شهرستان خدمات‌رسانی شده است.

رستم خانی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی رزن در 24 مرکز دولتی و غیر دولتی به 16 هزار و 536 نفر خدمات‌رسانی می‌کند، ادامه داد: در سه ماه اول سال جاری 554 میلیون و 170 هزار ریال به عناوین مختلف توسط خیرین به بهزیستی شهرستان کمک شده است.

وی با بیان اینکه 325 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز از خدمات سازمان بهزیستی شهرستان بهره‌مند هستند، تصریح کرد: 2 هزار و 267 پرونده در بهزیستی رزن وجود دارد که افراد به صورت مستمر و غیر مستمر از خدمات مستمری، توانبخشی، کمک‌هزینه ازدواج، اشتغال و مسکن بهره‌مند هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان خیرین بیش از 320 میلیون ریال به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده‌اند، اظهار کرد: 593 نفر از معلولان به صورت مستمر از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

رستم خانی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار شهرستان رزن از خدمات مستمری این سازمان بهره‌مند هستند، افزود: این افراد شامل زنان مطلقه، زنانی که همسران آنها فوت شده و یا زندانی، متواری و یا ازکارافتادگی هستند.

انتهای پیام/ب

3 طرح بهزيستي در رزن به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.