مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خبرداد:

آغاز خاموشی های با برنامه در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: خاموشی‌های با برنامه در استان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،داود راهزادی  اظهار داشت: با هدف مدیریت مصرف و کنترل پیک بار خاموشی‌های با برنامه در استان آغاز شده است تا بلکه از این طریق بتوانیم از بحرانی شدن پیک و فروپاشی شبکه جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم با خاموشی‌های با برنامه در این شرایط مصرف توسط مشترکان اعم از خانگی و غیر خانگی به پایداری شبکه برق کمک می‌کنیم، افزود: انتظار داریم مشترکان و مردم خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در مصرف برق صرفه جویی کنند و سعی کنند مصرف را به پایین ترین سطح ممکن برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مدیریت مصرف در استان توسط شرکت توزیع نیروی برق اجرایی شده و مدیریت اضطراری بار برای پایداری برق کشور در 5 روز اخیر نیز آغاز شده است.

راهزادی با بیان اینکه اولویت خاموشی با انشعاب‌های بزرگ با دارا بودن امکان صرفه جویی است، ادامه داد: در 5 روز اخیر در برخی مناطق استان شاهد خاموشی‌های با برنامه هستیم./ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان

انتهای پیام/غ

برچسب ها: برق ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.