سیدعلی آقازاده گفت: یکی از دغدغه‌های دولت پرداخت بدهی‌ها به سازمان تامین اجتماعی است زیرا توجه به سازمان تامین اجتماعی سبب دلگرمی کارگران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی  شامگاه شنبه در گردهمایی کارگران به مناسبت هفته تامین اجتماعی با اشاره به جایگاه کارگران اظهار داشت: امروز چرخ اقتصادی کشور و همچنین تامین معیشت خانواده کارگران با دستان توانمند کارگران و با وجود کار طاقت‌فرسا به گردش درمی‌آید.

استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های دولت پرداخت بدهی‌ها به سازمان تامین اجتماعی است زیرا توجه به سازمان تامین اجتماعی سبب دلگرمی کارگران می‌شود که بعد از بازنشستگی نهادی است که بتواند تا مدت زمان مشخصی به آنها حقوق و مزایا بدهد، بنابراین همه در برابر سازمان تامین اجتماعی مکلف و مسئول هستیم.

آقازاده بیان کرد: دولت به‌سبب هزینه‌های دیگر از پرداخت یارانه حداقل 3 میلیارد تومان ناتوان بوده و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی ماهیانه حداقل 7 میلیارد تومان بیش از مبلغ دریافتی به جامعه هدف خود پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین این مهم به سختی محقق می‌شود و نمایندگان مجلس باید در کنار دولت در پرداخت این بدهی تلاش کنند، زیرا دولت به تنهایی حتی در پروسه زمانی طولانی قادر به پرداخت این بدهی نیست بلکه باید از ساز و کارهای دیگر برای پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان استفاده کرد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان و رفع مشکلات کارگران دغدغه همه مسئولان بوده و همه برای برطرف کردن این مشکل تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز کارگران ما در شرایط سختی هستند، اوایل انقلاب حقوق آنها 9 دلار بود و امروز بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها تغییر نکرده بلکه کاهش هم یافته ولی با توجه به توان و ایستادگی که در این قشر عظیم وجود دارد و در برهه‌های مختلف از خود به یادگار گذاشته‌اند از بحران امروز نیز با سربلندی عبور می‌کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار مرکزی درباره پرداخت بدهی‌ها به سازمان تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.