مربی تیم ملی شنا:۴ شناگر راهی جاکارتا می‌شوند

حضرتی مربی تیم ملی شنا گفت: به دلیل به حدنصاب نرسیدن رکورد چاووشی فر، با چهار شناگر به جاکارتا می رویم.

به گزارش خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه  خبرنگاران جوان ؛ خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا در نشست خبری بازی های آسیایی گفت: با 4 شناگر عازم بازی‌های آسیایی اندونزی می‌شویم. با توجه به اینکه شناگر پنجم تیم نتوانست رکوردهای مد نظر را کسب کند به همین دلیل با 4 سهمیه در بازی‌های آسیایی شرکت خواهیم کرد.

خشایار حضرتی درباره آماده‌سازی تیم ملی شنا تصریح کرد: تمرینات تیم ملی شنا از سال گذشته شروع شده است. پس از شروع بازی‌های داخل سالن ترکمنستان تمرینات تیم شنا ادامه پیدا کرد و با توجه به حضور تیم ملی جوانان در مسابقات بانکوک، ملی‌پوشان بزرگسال را نیز به تایلند اعزام کردیم.

او افزود: متاسفانه برخی از کشورها درخصوص برگزاری اردو و مسابقات تدارکاتی همکاری خوبی با ما نداشتند به همین دلیل در برگزاری اردوهای تدارکاتی شنا کمی مشکل داشتیم. ضمن این که کشورهای اطراف ما شناخیز نیستند.

مربی تیم ملی شنا ادامه داد: برای آماده‌سازی تیم ملی شنا فردا عازم مسابقات ترکیه می‌شویم. علیرضا یاوری که در مسابقات ویتنام رکورهای خوبی را به ثبت رساند به تیم ما اضافه خواهد شد و تمریناتش را در کنار دیگر ملی‌پوشان ادامه خواهد داد.

حضرتی خاطر نشان کرد: تیم ملی شنا برای برگزاری اردوی ارتفاع به کشور ارمنستان رفت و اردوی بسیار خوبی را در این کشور برگزار کرد. ما سال 2009 اردوی ارتفاع را داشتیم پس از آن نتایج خوبی را به دست آوردیم حالا پس از 9 سال این اردو را برگزار کردیم و امیدواریم در بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایج خوبی را به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید:
سرمربی تیم ملی واترپلو: برگ برنده را در بازی‌های تدارکاتی رو نمی‌کنم / ایران را دوست دارم

زمانبندی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی شنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار