واکاوی مسائل فوتبال در رادیو ایران

رادیو ایران در برنامه ورزشی «وقت اضافه» از آخرین رویدادهای فوتبال صحبت می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیانی تهیه کننده برنامه«وقت اضافه» درباره نقش رسانه های ورزشی گفت:نقش رسانه ها در بخش های مختلف بسیار موثر است. رسانه ها این قدرت را دارند که در تعیین خط فکری مردم تاثیرگذار باشند البته دنیای ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و ارتباط بسیار تنگاتنگی بین ورزش و رسانه وجود دارد.

تهیه کننده «وقت اضافه»افزود:در برنامه سازی ورزشی قرار نیست که رسانه همیشه بهترین وجه ورزش را به تصویر بکشد. قطعا باید در برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی حوزه  ورزش به مشکلات و کاستی های ورزش بپردازیم و از مسئولان و ورزشکاران مطالبه داشته باشیم، نحوه پرداخت به مسائل و اینکه چه ظرافت و هنری به خرج داده می شود؛ شرط اصلی این کار است.

محمد کیانی تهیه کننده «وقت اضافه» گفت: مدیران ورزشی کشور اگر بپذیرند نقدی مطرح می شود برای پیشرفت و حرکت رو به جلو است و قطعا مطالبی که از مشکلات و کمبودها گفته می شود می تواند کمک سازنده ای به اصلاح امور و پیشرفت ورزش کشور داشته باشد در این رابطه باید فرهنگ سازی می کنند.

وی افزود:مدیران نباید با منتقدان طوری رفتار کنند که هیچ انعکاس منفی در رسانه ها بوجود نیاید به علاوه آستانه تحمل مدیران باید بالا رود.

لازم به ذکر است؛«وقت اضافه» جمعه ها ساعت 16 تا 19 با گویندگی حسین معتمد هاشمی و کارشناسی چیا فوادی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

بررسی مسائل فوتبال در رادیو ایران

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.