کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع موج دریای عمان امروز به سه متر و ۲۰ سانتی متر رسیدشناور‌های صیادی و لنج‌های کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند.

فرجی کارشناس هواشناسی  سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:شناورهای صیادی و لنج های کوچک با توجه به وزش باد و مواج بودن دریای عمان تا پایان هفته از رفتن به دریا خودداری کنند.

فرجی افزود: ارتفاع موج دریای عمان امروز به سه متر و ۲۰ سانتی متر رسید.

وی بیان کرد: امروز بعدازظهر شرایط برای رشد ابر در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان فراهم است به طوری که احتمال بارش‌های رگباری و پراکنده به همراه تندباد موقتی، رعدوبرق و تگرگ وجود دارد.

رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به الگوی نقشه‌ها تا دوشنبه در ساعات اولیه روز در شمال استان وزش باد موقتی در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

فرجی اظهار داشت: سرعت باد در شمال سیستان و بلوچستان از سه شنبه تا پایان هفته جاری افزایش پیدا می‌کند، اما خبری از توفان گرد و خاک در این منطقه نیست.

وی بیان کرد: روند افزایش دما تا روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود، اما از سه شنبه کمی از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

فرجی اظهار داشت: حداکثر دمای هوای سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته به دلگان با ۴۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دما به زاهدان با ۲۰ درجه اختصاص داشت.

انتهای پیام/ع

دریای عمان  مواج و متلاطم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار