تصویب طرح های اشتغالزایی در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اجرای ۱۰۷ طرح اشتغالزایی با ۶۰۰ میلیارد ریال امسال در روستا‌های خرمشهر مصوب شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ولی اله حیاتی معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بسته‌های حمایت و اشتغالزایی در روستا‌ها را مورد تاکید قرارد داد و گفت: برخی از این طرح‌ها تسهیلات کم بهره چهار درصد و برخی تسهیلات ۶ درصد دریافت می‌کنند.

وی افزود:با اجرای این طرح‌ها برای ۷۰۰ نفر از اهالی به صورت مستقیم شغل در حوزه‌های پرواربندی و شیلات ایجاد می‌شود.

فرماندار ویژه خرمشهرهمچنین شهرک صنعتی خرمشهر را یکی از شهرک‌های برتر در خوزستان بیان کرد و گفت: تمام زیرساخت‌ها از جمله آب و برق، فاضلاب و راه‌های ارتباطی برای حضور سرمایه گذاران در این شهرک فراهم شده است.

حیاتی افزود: ۲۲ کارخانه فعال در شهرک صنعتی خرمشهر برای افزایش تولید وام هشت درصدی دریافت کردند و هفت سرمایه گذار خارجی برای احداث کارخانه در شهرک صنعتی در منطقه فعال هستند.

وی ضمن دعوت برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در شهرستان خرمشهر گفت:معافیت ویژه مالیاتی و عوارض گمرکی به واسطه قرار گرفتن خرمشهر در منطقه آزاد اروند برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده و آن‌ها می‌توانند مواد اولیه خود را بدون عوارض گمرکی از طریق بندر خرمشهر وارد کشور کنند.

فرماندار ویژه خرمشهربندر خرمشهر را بواسطه نزدیکی به بندر بصره عراق و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بندری راهبردی بیان کرد و افزود:هم اکنون پنج کارخانه کشتی سازی در منطقه فعال است و ظرفیت تعمیر و نگهداری شناور‌های خارجی نیز در خرمشهر فراهم است.

انتهای پیام / د

۱۰۷ طرح اشتغالزایی روستایی در خرمشهر

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.