تعویق بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا به بهانه سرویس بهداشتی

احتمال دارد سوپرجام فوتبال ایران به دلیل خراب بودن سرویس های بهداشتی ورزشگاه آزادی به تاخیر افتد.

تعویق بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا به بهانه سرویس بهداشتیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز‌های اخیر مسئولان باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم بار‌ها اعلام کرده اند حاضر نیستند بازیکنان آبی پوش را در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس به میدان بفرستند و به همین دلیل احتمال لغو این دیدار قوت گرفته است.

این درحالی است که سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات و سایر مسئولان سازمان لیگ روی برگزاری دیدار سوپرجام اصرار داشته و به صورت قطعی می‌گویند این بازی در همان تاریخ ۲۹ تیر برگزار می‌شود.

دقایقی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دارد به دلیل آماده نبودن سرویس های بهداشتی ورزشگاه آزادی این دیدار به تعویق بیفتد!

برای پیگیری این خبر عجیب با یکی از نزدیکان به سازمان لیگ که تمایلی به افشای نامش نداشت تماس گرفتیم که او با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی بخشی از ورزشگاه آزادی از مدت‌ها پیش در حال تعمیر است، اظهار داشت: به تازگی از ورزشگاه آزادی بازدید کردیم. از بخشی از دیوار‌ها و ستون‌های بخش VIP مربوط به طرفداران پرسپولیس تا نزدیکی پرچم کرنر به عمق یک متر و نیم کنده شده است. درحال حاضر این بخش‌ها آرماتور بندی شده و قرار است حدود ۳۰ سانتی متر در این بخش‌ها بتن ریخته شود. ورودی تمام این بخش‌ها هم مسدود است و امکان رفت و آمد برای هواداران وجود ندارد.

او افزود: البته این موضوع ربطی به برگزاری بازی ندارد چراکه ورزشگاه آزادی با همین شرایط میزبان دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. به هر حال اگر تصمیم برگزاری این بازی قطعی باشد دیدار استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود مگر اینکه تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منجر به لغو سوپرجام شود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد دیدار سوپرجام لغو می‌شود و البته بهانه این امر هم خراب بودن سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه آزادی است.

البته با توجه به شرایط پیش آمده و اینکه استقلال حاضر نشد در تاریخی که از حدود ۳ ماه پیش برای برگزاری سوپرجام اعلام شده بود در این بازی به میدان برود طبیعی است پرسپولیس هم با تاریخ جدید برگزاری این بازی مخالفت کند و حاضر نشود در سوپرجام به میدان برود.


بیشتر بخوانید: اولتیماتوم سازمان لیگ به استقلال درباره حضور در سوپر جام


انتهای پیام/

احتمال لغو دیدار سوپر جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۸ ۲۴ تير ۱۳۹۷
واقعا باید در این فدراسیون را گل گرفت که هر ادم سیاسی در ان نظر می دهد و برنامه ای که از چند ماه قبل اعلام شده لغو شود از این به بعد همه تیمها این اجازه را پیدا می کنند که به برنامه فدراسیون اعتراض کرده ان را به نفع خود لغو کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ تير ۱۳۹۷
استقلال حق داره با تاریخ بازی مخالفت کنه ...استقلال واقعا تنهاست با این همه مشکل..
آخرین اخبار