جام جهانی ۲۰۱۸؛

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های فرانسه و کرواسی

در چارچوب دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فرانسه با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و مقام قهرمانی را کسب کرد.

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های فرانسه و کرواسیبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فرانسه در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و مقام قهرمانی را کسب کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تر‌کیب تیم ملی فرانسه:

هوگو یوریس، بنیامین پاوار، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، لوکاس هرناندس، پل پوگبا، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو، کیلیان امباپه، انگولو کانته و بلیز متویدی

ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی:

دانیل سوباشیچ، شیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان پریشیچ، دژان لوورن، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، ماریو ماندزوکیچ، آنته ربیچ و دماگوی ویدا

ابتدا کرواسی‌ها بازی را در اختیار داشتند و حملات متعددی را انجام دادند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند تا اینکه روی سانتر گریزمان، مانژوکیچ در دقیقه ۱۸ گل به خودی زد. مهاجم کرواسی که برای دفع توپ عقب آمده بود، به اشتباه دروازه خودی را با ضربه سر باز کرد تا بازی یک بر صفر به نفع فرانسه شود.

در ادامه شاگردان مامیچ توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۲۸ توسط پرسیچ به گل رسیدند تا بازی یک‌بر یک شود. در ادامه در دقیقه ۳۴ فرانسه صاحب ضربه پنالتی شد و گریزمان توپ را به گل تبدیل کرد تا نتیجه ۲ بر یک شود.

در نیمه دوم هم پل پوگبا و امباپه برای فرانسه شد. مانژوکیچ برای کرواسی گلزنی کردند تا بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان برسد و خروس‌ها قهرمان جام جهانی شوند.


بیشتر بخوانید: فرانسه ۴ - کرواسی ۲/خروس‌ها برای دومین بار فاتح جام جهانی شدند


انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

فرانسه 4 - کرواسی 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار