شهردار شیراز گفت: درآمد بدست آمده از صرفه جویی برق در قالب پاداش به کارکنان شهرداری که در مصرف برق صرفه جویی کرده اند باز گردانده می‌شود.

گرفتن پاداش در برابر صرفه جویی برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در جمع کارکنان شهرداری منطقه ۵ شیراز بیان کرد:  درآمد حاصل از محل صرفه‌جویی  مصرف برق  در قالب پاداش به کارکنان  شهرداری که در مصرف برق صرفه جویی کرده اند بازگردانده می شود. 

وی با اشاره به اینکه  به دلیل تداوم خشکسالی‌ها میزان تولید نیروگاه‌های برق‌آبی کاهش یافته است،تصریح کرد:با توجه به اخبار منتشرشده از سوی توانیر و شرکت‌های توزیع برق در خصوص کاهش قابل توجه میزان تولید برق در کشور  و قرار گرفتن در فصل گرما و افزایش مصرف برق به‌دلیل استفاده از وسایل برودتی، وزارت نیرو مجبور به اعمال در صرفه جویی برق شده است.

اسکندر پور ادامه داد: اعمال خاموشی‌ها موضوعی نیست که خواست مدیران وزارت نیرو و دولت باشد، اما شرایط تولید انرژی برق با توجه به کم‌آبی به‌گونه‌ای است که حجم تولید برق در نیروگاه‌ های برق‌آبی کاهش یافته و تلاش کشور بیشتر به نیروگاه‌های سیکل ترکیبی است.

وی با بیان اینکه براساس اعلام نظر کارشناسان، صرفه‌جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی شهروندان در مصرف انرژی برق می‌تواند مسیر را برای عبور از شرایط بحرانی کنونی فراهم کند، افزود: هر کدام از معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری می‌توانند با ارائه راهکار‌های ابتکاری، زمینه کاهش مصرف انرژی برق را فراهم کنند تا خللی در روند امور اداری ایجاد نشود.
انتهای پیام/ت

پاداش ۲ برابری با صرفه جویی در مصرف برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.