تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) راه نجات از دام‌های شیطان است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی گفت: اگر می‌خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام‌های ابلیس پیروز شویم باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم.

تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) راه نجات از دام‌های شیطان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدام حرم مطهر رضوی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این دیدار ضمن خیرمقدم به خدام حرم رضوی، اظهار داشت: ارتباط معنوی با اهل بیت علیهم السلام و تمسک و سیره ائمه اطهار (ع) مایه خیر و برکت و هدایت است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام‌های ابلیس پیروز شویم باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و همواره در زندگی از سیره ائمه استفاده کاربردی داشته باشیم.

وی بیان داشت: هر کسی که می‌خواهد به خداوند نزدیک شود و ارتباطش را با معبود بیش از پیش کند ابتدا باید عشق و علاقه خود را به اهل بیت علهیم السلام نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: مردم استان کردستان بار‌ها نشان داده اند که ارادات بسیار ویژه‌ای به اهل بیت علیهم السلام دارند که این برای این منطقه و دیار مایه فخر و مباهات است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: عصر کنونی، عصر مادیات و تشویق اذهان است، لذا تنها چیزی که می‌تواند انسان را از این گرداب نحجات دهد ارتباط با رسول خدا و خاندان مطرح ایشان می‌باشد.

انتهای پیام/ز

مردم کردستان ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.