تعریض جاده تهران با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تعریض بلوار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی خبر داد.

تعریض جاده تهران با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراحل اجرایی پروژه تعریض بلوار سردار شهید حاج حسین همدانی با اشاره به اینکه تعریض جاده تهران با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان انجام می‌شود افزود: ساماندهی ورودی های شهر همدان جذب گردشگر را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مردم همدان اصلاح ورودی‌ها بود که مردم سال‌ها منتظر رفع مشکلات از مسیر جاده تهران به سمت همدان بودند که متاسفانه در چندین سال اخیر این اصلاحات اجرایی نشده بود.

خجسته اظهار داشت: پروژه تعریض بلوار سردار شهید حاج حسین همدانی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در مسیری به طول تقریبی 2000 متر, یکی از پرتردد ترین ورودی های همدان و از جمله مهمترین ورودی ها عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی ورودی‌های همدان فضای مناسبی را برای جذب بیشتر مسافران و گردشگران به داخل شهر ایجاد خواهد کرد و موجب رونق صنعت گردشگری و کسب و کار در استان می‌شود.

این مسئول بیان کرد: ورودی هر شهر به نوعی بیانگر شهرسازی و معماری آن شهر و منطقه است و توجه ویژه به ورودی های همدان موجب جلب توجه مسافران برای اقامت و بازدید از مناطق مختلف استان می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: با توجه به تخصیص اعتبار و شروع  به کار پیمانکار، امید است بتوان گام مؤثری در بهبود تردد شهری، ارتقاء ایمنی، کاهش تصادفات و جذب توریست در شهرستان همدان برداشته شود.

انتهای پیام/ج

ساماندهی ورودی های شهرهمدان جذب گردشگر را افزایش می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار