سرپرست میراث فرهنگی اردبیل:

اردبیل در افق 2020 به عنوان نگین گردشگری و شهر جشنواره ها تبدیل می شود

نادر فلاح گفت: تا سال 2020 اردبیل به استان جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی تبدیل می شود.

نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: تنوع آب و هوایی، تنوع جاذبه های تاریخی و طبیعی و تنوع آداب و رسوم فرصت برگزاری جشنواره های متنوع را در این استان فراهم ساخته است.

وی متذکر شد: در تمامی شهرستان های 10 گانه استان می توان جشنواره های متنوع برگزار کرد که تقویم برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و رویدادهای فرهنگی در حال تدوین است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های استان، در افق 2020 اردبیل به عنوان نگین گردشگری و شهر جشنواره ها تبدیل می شود.

به گفته فلاحی گردشگری محور اصلی توسعه استان است و برنامه های اداره کل در  مسیر بهره گیری حداکثری از ظرفیت های استان قرار گرفته است.

وی به برنامه ریزی جهت توزیع زمانی و مکانی گردشگری استان اردبیل اشاره و تاکید کرد: همچنین حرکت در راستای توسعه گردشگر محور استان و تزریق نشاط و شادی در جامعه اهداف اصلی سازمان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در تقویت تاسیسات گردشگری نیز تاکید کرد و افزود: رونق گردشگری استان نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

فلاحی تصریح کرد: با توجه به رویکرد حمایتی مسئولان استان از برنامه های توسعه گردشگری، بسته های حمایتی برای سرمایه گذاران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

گردشگری محور اصلی توسعه استان اردبیل است

 

برچسب ها: گردشگری ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار