نصب 64 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر در ۳۲ نقطه از محورهای استان ۶۴ دستگاه ترددشمار نصب شد.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به فعالیت دستگاه‌های ترددشمار در سطح جاده‌های استان بیان کرد: در حال حاضر در 32 نقطه از محورهای استان 64 دستگاه ترددشمار نصب شده و 27 دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در این محورها فعالیت می‌کنند و 24 دستگاه دیگر نیز در حال نصب است.

وی اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده از دستگاه‌های ترددشمار در سطح جاده‌های استان در سه ماهه نخست امسال بیش از 27 میلیون و 402 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیشترین تردد در محورهای استان را شامل محور اردبیل به آستارا و بالعکس با سه میلیون تردد دانست و تصریح کرد: محور خلخال به اسالم نیز با ثبت 76 هزار و 480 تردد، محور کم‌تردد استان اردبیل در سه ماهه نخست امسال بوده است.

رحمتی افزود: در این مدت یک میلیون و 880 هزار تردد از استان خارج و یک میلیون و 892 هزار تردد نیز به استان وارد شده است.

وی گفت: در سه ماهه نخست امسال 13 هزار و 912 مورد تخلف رانندگی توسط دوربین‌های ثبت تخلفات ثبت و به پلیس راه ارسال شده است که بیشترین تخلفات ثبت شده تخلف از سرعت مجاز در محور قره‌آغاج به بران بوده است.

وی متوسط سرعت در محورهای استان را 71.7 کیلومتر بر ساعت دانست و اظهار کرد: در مجموع دو میلیون و 85 هزار تردد در جاده‌‌های استان که شامل هشت درصد ترددها می‌شود در این مدت تخلف از سرعت مجاز داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

ثبت 13 هزار تخلف رانندگی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار