زاهدان میزبان مسابقات بین‌المللی ووشو با حضور ۲۰ کشور دنیا

رئیس هیأت ورزشی ووشو سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات جام بین‌المللی ووشو با حضور ورزشکاران ۲۰ کشور دنیا بهمن ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

عباس شیبک رئیس هیأت ورزشی ووشو سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  مقرر شده است جام بین‌المللی پارس و مسابقات قهرمانی کارگران جهان به میزبانی سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار شود که ضروری است اقدامات لازم از سوی مسؤولان استان و وزارت ورزش برای تامین بودجه و هماهنگی با مسؤولان فدراسیون انجام شود.

وی با بیان اینکه ما در رشته ووشو در استان قهرمان آسیا و جهان هستیم، گفت: مسابقات جام بین‌المللی پاس در رشته ووشو با حضور ووشوکاران ۲۰ کشور دنیا بهمن ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزشی ووشو سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان ظرفیت برگزاری هر دو مسابقات را دارد و پیش از این رقابت‌های جام صلح و دوستی-بانوان وآقایان و غرب آسیا را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون ووشو موافقت خود را اعلام کرده است گفت: انتظار داریم مسولان استانی و کشوری برای تامین بودجه برگزاری این دو مسابقات حمایت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

برگزاری  مسابقات بین‌المللی ووشو درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار