هوآوی برنامه آپدیت پردازنده‌های گرافیکی خود را منتشر کرد +عکس

هوآوی برنامه آپدیت پردازنده‌های گرافیکی و مجهز شدن آن‌ها به قابلیت توربو را منتشر کرد.

هوآوی برنامه آپدیت پردازنده‌های گرافیکی خود را منتشر کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی لیستی را منتشر کرده که در آن نام و مدل گوشی‌هایی که قرار است به قابلیت توربو در پردازنده‌های گرافیکی خود مجهز شوند، اعلام کرد. در کنار نام این گوشی‌ها، هوآوی همچنین تاریخ حدودی دریافت این آپدیت را اعلام کرد.

روی هم رفته، شرکت هوآوی 14 دستگاه را اعلام کرده که قادر به دریافت این آپدیت خواهند بود. آپدیت پردازنده‌های گرافیکی دستگاه‌های هوآوی از ماه بعد و با گوشی‌های جدید Mate 10 و P20 Pro آغاز خواهد شد. برخی از این گوشی‌ها هم در ماه سپتامبر آپدیت پردازنده‌های گرافیکی خود را خواهند گرفت و بقیه هم مانند Mate 9 و P10 Plus در ماه نوامبر آن را دریافت خواهند کرد.

قابلیت توربو در پردازنده‌های گرافیکی هوآوی جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که با قابلیت توربو در پردازنده‌های گرافیکی دستگاه‌های این شرکت، پردازش برنامه‌ها به جای استفاده از 60 درصد قدرت باتری، آن را به میزان 30 درصد کاهش می‌دهد. GPU Turbo همچنین می‌تواند عملکرد واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و رابط کاربری EMUI را بهبود بخشد.

این ادعاهای شرکت هوآوی ادعاهای بزرگی هستند و هوآوی با این کار خود توقع کاربران را بالا خواهد برد. هنوز مشخص نیست که این سیستم چگونه عمل خواهد کرد و تنها چیزی که می‌دانیم این است که این قابلیت فعلاً فقط با بازی‌های PUBG و Mobile Legends: Bang Bang سازگار است و بعداً از بازی‌های بیشتری برای این قابلیت رونمایی خواهد شد.

هوآوی برنامه آپدیت پردازنده‌های گرافیکی خود را منتشر کرد +عکس

انتهای پیام/

آپدیت پردازنده‌های گرافیکی هوآوی +عکس

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار