مسؤول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور:

سپاه در مبارزه و نابود کردن آمریکا با قدرت ایستاده است

مسؤول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور گفت:سپاه در مبارزه و نابود کردن آمریکا با قدرت ایستاده است و خیال ملت ایران از این بابت راحت و در آرامش باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار نصرت‌اله سیف  مسؤول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور در همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایری استان اصفهان اظهار کرد: از زمان جنگ تاکنون جرو نیروهای عملیاتی بوده‌ام و بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ام اما طی مدت مسؤولیت در بسیج عشایری، مشکلات عشایر را درک کردم و این مشکلات به اندازه 36 ماه من را پیر کرد.

وی با بیان این که صفا، صمیمیت، صداقت، شجاعت، ایمان، تقوا، اخلاص و همه چیز در عشایر دیده می‌شود، افزود: عشایر استان اصفهان باید در کشور معرفی شوند چراکه کمتر مطرح شده‌اند و باید جایگاه خود در کشور را پیدا کنند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور گفت: عشایر مشهد اولی به همت سپاه صاحب‌الزمان(عج)، قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور و بسیج عشایر استان اصفهان در قالب کاروان‌های زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این که در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج کشور حدود 40 مورد از مشکلات عشایر مطرح شده است، خاطرنشان کرد: لازم است تا مسؤولان اجرایی کشور نسبت به عشایر دلسوزی داشته و مشکلات این قشر از جامعه را پیگیری کنند، رفتار و عملکرد مسؤولان باید به گونه‌ای باشد که عشایر خسته نشوند و سازمان‌ها و نهادها سعی کنند در اجرای قوانین نسبت به عشایر سخت‌گیری نشود.

سیف با بیان این که سپاه پاسداران وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد و همه از این نهاد، امنیت در مقابل استکبار جهانی را انتظار دارند، اذعان داشت: در همه صحنه‌ها آمریکا را عصبانی کرده‌ایم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را ذلیل کرده است، در هر کجای دنیا که آمریکا شکست خورده باشد سپاه ایران در آن نقطه از جهان حضور داشته و آمریکا از عصبانیت در برابر سپاه خوار و ذلیل شده است.

وی با بیان این که سپاه در مبارزه و نابود کردن آمریکا با قدرت ایستاده است و خیال ملت ایران از این بابت راحت و در آرامش باشد، اضافه کرد: آمریکا در اطراف جمهوری اسلامی ایران 36 پایگاه ایجاد کرده و نیرو و تجهیزاتی قرار داده است که همه این پایگاه‌ها در تیررس موشک‌های ایران هستند و از این بابت در آرامش هستیم که اگر آمریکا دست از پا خطا کند باید برای حدود یک میلیون نفر از سربازان آمریکایی که در هدف موشک‌ها و تیرهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند تابوت‌سازی کند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور با بیان این که ملت ایران دستاوردهای این انقلاب هستند و سپاه نمی‌تواند به این مسأله بی‌تفاوت باشد و هیچ هزینه‌ای بابت این خدمت نمی‌گیرد، ابراز داشت: سپاه از لحاظ قانونی و دستورالعملی هیچ وظیفه‌ای در این قبال ندارد اما از لحاظ انقلابی‌گری و سربازی ولی امر مسلمین جهان است که مردم را ولی نعمت خود می‌داند و از همه توان استفاده کرده و از بودجه ریالی خود می‌زند تا به مردم خدمت کند.

وی با اذعان به این که سپاه برای خدمت به مردم آرامش ندارد و بسیاری از مشکلات را می‌توان در داخل کشور حل کرد، ادامه داد: در مقایسه وضعیت زمان فعلی عشایر، روستاها، شهرها با قبل از انقلاب می‌بینیم که تکنولوژی و ارتباط با شبکه جهانی گسترش یافته و به برکت جمهوری اسلامی اکنون بازو به بازوی آمریکا هستیم، آمریکا می‌داند ملت ایران تنها دشمنش بوده که خاری در چشم اوست.

سیف تأکید کرد: مسؤولان در روستاها و در جمع عشایر حضور پیدا کنند و با مشکلات زندگی این قشر جامعه از نزدیک آشنا شوند، استعدادهای علمی، ورزشی، فرهنگی و نخبگان بسیاری در بین عشایر وجود دارد و رسانه ملی نیز می‌تواند از سبک زندگی عشایر و ایثار آنان مستنداتی تولید کند.

وی یادآور شد: نیاز به حضور روحانیت و اعزام مبلغ دینی در بین عشایر و روستاها بسیار است و باید نسبت به این موضوع تلاش بسیاری شود و خیران بسیاری در کشور هستند که نیاز به هدایت دارند تا در زمینه‌های مختلف به جامعه عشایری کمک کنند.

 

انتهای پیام/م

همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایری استان اصفهان

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
قیمت دلار به 9500 تومان رسید
آخرین اخبار