رییس هیئت شنا شیرجه واترپلو ارومیه گفت: تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلوی هیأت در راستای پیگیری اردو آماده سازی خود برای حضور پر قدرت در مسابقات و بازی‌های پیش رو عازم باکو خواهند شد.

اکبر ابوالفتحی رییس هیئت شنا شیرجه واترپلو ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛افزود:تیم شیرجه و واترپلو ارومیه که برای حضور پر قدرت در مسابقات و بازی‌های استانی و کشوری از اوایل خردادماه در تمرینات و جذب نفرات مستعد زیر نظر مربیان و کمیته استعداد یابی به سر می‌برند، برای پیگیری تمرینات آماده سازی خود به مدت یک هفته در شهرباکو جمهوری آذربایجان اردو می‌زد.

وی بیان کرد: اعضا تیم شنا و شیرجه و واترپلوی ارومیه در اردوی باکو با استفاده از امکانات تمرین در خشکی این کشور، ادامه تمرینات تخصصی آماده سازی خود را برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری با تیم‌های حاضر در شهر باکو اردوی مشترکی خواهند داشت.

رییس هیئت شنا شیرجه واترپلو ارومیه ادامه داد: شاه کلید موفقیت در ورزش داشتن استراتژیک بلند مدت و حرکت بر روی مدار آن است.

هیئت شنا شیرجه واترپلو ارومیه با تدوین برنامه‌های سه ماه طبق تقویم ورزشی صادره از هیأت استان برنامه‌های استراتژیک و کاربردی تدوین و برنامه ریزی کرده است. خوش بختانه هیات استان استراتژی دارد و در این مدت تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است. اگر هیأت شنا بر روی مدار استراتژی حرکت کند مطمئنا بر روی سکو‌های بزرگ تری خواهد ایستاد.

ابوالفتحی افزود: بعد از انقلاب نتوانسته ایم از ظرفیت رشته شنا، شیرجه و واترپلو استفاده کنیم. لازم است با تداوم ثبات مدیریت، برنامه دراز مدت و بهره گیری از مربیان برتر، جایگاه این ورزش پایه و تعدد مدال آوری بشتر ارتقا یابد.

گفتنی است: این اردو با حضور شناگران مستعد که زیر نظر مربیان و کمیته استعداد یابی-تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلو ارومیه انتخاب می‌شوند به مدت یک هفته با اسپانسری و حمایت یک فرد خیر و ورزش دوست در سال جاری در شهر باکو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

اعزام تیم های شنا، شیرجه و واترپلوی ارومیه به باکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.