رونالدو: تمام تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان نمی گذاریم

دارنده پنج توپ طلا جهان گفت: لیگ قهرمانان هدف ما نیست چرا که، فتح یک تورنمنت بزرگ نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد و همان گونه که آنیلی گفت، لیگ قهرمانان یک رویاست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای اسپورت کریستیانو رونالدو بیان کرد: بی شک گلی که وارد دروازه یوونتوس کردم، لحظه فوق العاده ای برای من محسوب می شود. خبر نداشتم از اینکه سرنوشت من را به تیمی می آورد که آن گل را مقابلش به ثمر رساندم. اما به هر حال از آمدن به یکی از بهترین تیم های دنیا، بسیار شگفت زده ام. از نظر من یوونتوس باشگاه بزرگی است و این لحظات برای زندگی من منحصر به فرد است.

او درباره لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: لیگ قهرمانان هدف ما نیست چرا که، فتح یک تورنمنت بزرگ نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد و همان گونه که آنیلی گفت، لیگ قهرمانان یک رویاست، باید بگویم من تلاش می کنم که به یوونتوس کمک کنم تا این جام را هم فتح کنیم و به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کنیم.

دارنده پنج توپ طلا جهان درباره اینکه آیا با زیدان در مورد آمدن به یوونتوی صحبت کرده است یا خیر،بیان کرد: من نه با زیدان و نه با هیچ شخص دیگری در رابطه با آمدن به یوونتوس صحبتی نکرده ام.چرا که همه از بزرگی یوونتوس مطلع هستیم، قدردان یوونتوس خواهم بود، بابت این لحظات خوبی که برایم رقم زده و در عوض من تمام تلاشم را می کنم با انجام بازی های خوب در داخل زمین پاسخ مثبت آنها را بدهم.

مهاجم جدید تیم یوونتوس بیان کرد:من همیشه می خواهم برنده شویم و بهترین باشیم.اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است فرصتی برای برنده شدن داشته باشم.

رونالدو در پایان خاطر نشان کرد: مدیر برنامه های من خورخه مندس شرایط باشگاه یوونتوس را به من گفت و دیدم که اوضاع خوب پیش می رود. به او گفته بودم که اگر رئال مادرید را ترک کنم، تنها و تنها برای یوونتوس بازی خواهم کرد و خیلی راضی ام که این اتفاق برایم به وقوع پیوست.


بیشتر بخوانید:کریستیانو رونالدو وارد ایتالیا شد+عکس

رونالدو در عجیب ترین مراسم معارفه سال!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار