سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سرسرای ورزشی چهار هزار و ۵۰۰ نفره دهکده المپیک زاهدان مورد نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمودرضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از دهکده المپیک زاهدان اظهار داشت: عملیات ساخت این طرح مهم ورزشی از سال ۹۱ در زاهدان آغاز شده که تاکنون ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این سالن ورزشی هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این سالن چند منظور ورزشی برای ورزشکاران ورزش‌های توپی، کشتی و رزمی پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید از چند طرح عمرانی در مرکز و شمال سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه وارد زاهدان شد و مورد استقبال استاندار و شماری از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بازدید از طرح‌های عمرانی دهکده المپیک زاهدان و شهرستان‌های شمال استان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

همچنین شرکت در نشست نخبگان ورزشی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به شمال سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری سالن ورزشی زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار