وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

ضرورت حرکت به سمت نظام اجتماعی چند پایه

ربیعی گفت: برای تحقق رفاه اجتماعی باید شرایطی را به وجود آوریم تا به سمت نظام اجتماعی چند پایه پیش برویم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق رفاه اجتماعی باید شرایطی را به وجود آوریم تا به سمت نظام اجتماعی چند پایه پیش برویم.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون صحبت‌های بسیاری در خصوص بهزیستی، تامین اجتماعی و موضوع رفاه اجتماعی از طرف مسئولان مطرح شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در پیگیری و اجرای قوانین به طور کامل نقصان داشته‌ایم و این نقصان در حوزه حقوق معلولان نیز مشهود است.

ربیعی تاکید کرد: اگر قوانین حوزه معلولان به خوبی اجرا نشوند، به طور عملی توان معلولان را تضعیف کرده و موجب انزوا و گوشه گیری آن‌ها می‌شویم.

وی همچنین اضافه کرد: سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک سازمان پیشرو، در تحقق برنامه‌های حمایتی از جامعه معلولان، نقش کلیدی دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: باید برای دفاع از زندگی اجتماعی افراد در معرض خطر به سمت جامعه‌ای برابر و البته همراه با عدالت حرکت کنیم و افراد دارای معلولیت بخشی از این افراد را شامل می‌شوند.

ربیعی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید تمرکز خود را بر رعایت قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت متمرکز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار