امنیت مهمترین بستر تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران امنیت را از مهمترین بستر‌های افزایش ظرفیت‌های تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران امنیت را از بستر‌های لازم برای افزایش ظرفیت‌های تولید ملی، اشتغال جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: یکی از راه‌های دست یابی به خودکفایی، عزت، سلامت و نشاط اجتماعی توجه به تولیدات ملی و داخلی است.

وی با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت و آرامش مردم است، افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس به شمار می‌روند و کسب اعتماد مهمترین رکن این سرمایه اجتماعی است.

سرهنگ نیازی گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.

وی با اشاره به این که شایسته سالاری، تجربه، تعهد، پویایی و توانایی از شاخص‌های انتخاب مدیران و مسئولان در نیروی انتظامی است افزود: اثر بخشی و بهره وری بیشتر از امکانات و مقدورات با هدف جلب رضایتمندی و اعتماد مردم از دیگر ویژگی‌های انتخاب مدیران در نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برای پاسخ به نیاز‌های مردمی استفاده از مدیرانی که دارای قدرت توسعه، مشارکت‌های درون و برون سازمانی، خلاقیت، نوآوری، تجربه و تخصص لازم باشند، باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام /ر

تاکید بربستر‌های لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار