وقتی وزیر ارتباطات با بچه‌ها فوتبال بازی می‌کند +فیلم

محمدجواد آذری جهرمی عصر روز گذشته با جمعی از فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات به فوتبال بازی کردن پرداخت‌.

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر روز گذشته با حضور در باشگاه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، ضمن بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی و همچنین زمین استاندارد این باشگاه، مدتی در کنار نوجوانان حاضر پا به توپ شد و پا به پای فرزندان جمعی از کارکنان وزارت ارتباطات فوتبال بازی کرد.

آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر کابینه هنوز یک سال از دوران وزارتش نگذشته‌، اما در همین مدت کوتاه توانسته تغییرات مهمی را در وزارت ارتباطات ایجاد کند.

بدون تردید این روحیه شاداب و بانشاط وزیر جوان ارتباطات در تمامی لایه‌های مدیریتی وزارتخانه تاثیرگذار است. این دست از ارتباط‌گیری با نسل نوجوان و دوری از پشت میز نشینی و حضور در بین نوجوانان و جوانان و همچنین بگو‌ و بخند با آنان منجر به افزایش صمیمیت بین مسئولان و آحاد مردم و اقشار مختلف می‌شود.

آنچه که از تحولات در ابعاد مختلف در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مدت کوتاه می‌بینیم تنها نتیجه‌ی یک امر می‌باشد و آن عمل به فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بر اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به جوان‌های مومن و انقلابی در مدیریت کشور است. در ادامه فیلمی از این فوتبال بازی کردن آذری جهرمی را در بین جمعی از فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات مشاهده می‌کنید‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین کریمی
۰۲:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
تنها وزیر به درد بخور کابینه روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ئ
۰۸:۳۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
آفرین بر وزیر خاکی
آخرین اخبار