نقش مهم پایگاه هوایی بوشهر در عرصه‌های مختلف

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم پایگاه هوایی بوشهر در عرصه‌های مختلف گفت: پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و ایران اسلامی ارائه کرده است.

نقش مهم پایگاه هوایی بوشهر در عرصه‌های مختلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و مسئولان پایگاه هوایی بوشهر به خدمات ارزنده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی به انقلاب و جانفشانی کارکنان و خلبانان این پایگاه دردوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: این پایگاه در حوزه دفاعی از آسمان و مرز‌های هوایی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند که رشادت‌های خلبانان این پایگاه در ۸ سال دفاع مقدس برای همه مردم عیان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر به همبستگی تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در اهمیت و دفاع از کشور تاکید کرد و حمایت از نیرو‌های نظامی را واجبی شرعی برشمرد و گفت: تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید با نیرو‌های مسلح همدل و در تمامی زمینه‌ها در راستای تقویتشان عمل کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تعامل سازنده و روز افزون برای راهبرد اهداف نظام گفت: نیرو‌های مسلح در اقتدار و توسعه همه جانبه ایران اسلامی نقش مهمی دارد که در این راستا جایگاه نیروی هوایی بسیار حائز اهمیت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به نقش مهم پایگاه هوایی بوشهر در عرصه‌های مختلف گفت: پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و ایران اسلامی ارائه کرده است.

در این دیدار سرهنگ طالب‌زاده گفت: با توجه به وجود کادر پروازی مجرب وشجاع و نیروی فنی متخصص و دانشمند به لحاظ عملیاتی و توان دفاعی کاملا آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن عزیز اسلامیمان ایران هستیم.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آسمان حریم ولایت ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/م

پایگاه هوایی بوشهر خدمات ارزنده‌ای به انقلاب ارائه کرده است

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.