اولویت منطقه ویژه پارس جنوبی اجرای محرومیت‌زدایی است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی گفت: توجه و اجرای طرح‌های عمرانی، رفاهی و محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های منطقه ویژه پارس جنوبی است.

اولویت منطقه ویژه پارس جنوبی اجرای محرومیت‌زدایی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی یوسفی ظهر امروز در حاشیه اجرای عملیات زمین چمن مصنوعی کاکی در شهرستان دشتی اظهار داشت: همه اتفاق‌نظر دارند که حوزه ورزش جنبه عام‌المنفعه آن بیشتر از سایر حوزه‌هاست به خاطر این‌که مخاطب آن‌همه مردم به‌خصوص جوانان هستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: ارائه خدمات به مردم و توسعه زیرساخت سلامتی در اولویت برنامه شرکت ملی نفت ایران و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در استان بوشهر است.

وی افزود: کمتر شهر و خیلی از روستا‌ها در استان بوشهر هستند که پروژه‌ای از محل اعتبارات وزارت نفت احداث نشده باشد که در شهر کاکی سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت قبلاً احداث شده که اکنون نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی کاکی مانند دیگر شهر‌های استان بوشهر در آن ساخته می‌شود چراکه در حوزه ورزش هرچقدر هزینه شود سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شرکت نفت در حوزه فوتبال ساحلی در مرکز استان بوشهر ورزشگاه اختصاصی ایجاد کرد افزود: تاکنون سه بار مسابقات بین‌المللی در آن برگزار شده و استان بوشهر در ورزش فوتبال ساحلی جایگاه مهمی در ایران و جهان دارد.

یوسفی به جایگاه ورزشی استان در دیگر رشته‌ها پرداخت و تصریح کرد: استان بوشهر در رشته‌های گوناگون ورزشی از جایگاه بالایی برخوردار است و تلاش می‌شود در این عرصه زیرساخت‌ها توسعه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی حمایت از ورزش استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:اخیراً نگرانی‌هایی ایجاد شده بود که ممکن است به سبب محدودیت‌های قانونی نتوانیم از تیم‌های استان حمایت کنیم، ولی این مشکل برطرف شد.

وی از حمایت تیم‌های ورزشی لیگ برتری استان خبرداد و خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای با حضور استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان راه حل حمایت از تیم‌های لیگ برتری استان ارائه شد.

وی افزود: همه روستا‌ها که به لحاظ جمعیتی ظرفیت دارند زمین ورزشی در آن‌ها احداث می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در اولویت منطقه ویژه پارس جنوبی است

برچسب ها: جنجال ورزشی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.