سرعت ، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ ، خط قرمز پلیس راه است

رئیس پلیس راه استان گفت: سرعت ، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ ، خط قرمز پلیس راه است و پلیس بدون اغماض، ضمن اعمال قانون، خودروی رانندگانی را که مرتکب دو تخلف همزمان شوند به مدت 72 ساعت به پارکینگ هدایت می کند. 

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نیروهای پلیس راه در تعطیلات تابستانی و با توجه به پیش بینی افزایش تردد مسافران در محور ها ، به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم وافزایش تامین جاده های استان در آماده باش صددرصدی هستند.

سرهنگ محمدحیدری ، اظهارداشت: پلیس با متخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبه رو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد می کند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری و در بین خطوط رانندگی و در صورت خستگی ضمن پرهیز از رانندگی از توقف در حاشیه محور ها به خصوص آزاد راه ها خودداری و با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کامل به مسیر خود ادامه دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  پلیس راه استان کرمانشاه به منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده های استان مستقر خواهد بود. 

سرهنگ محمدحیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در خاتمه از همه رانندگان خواست تا به خاطر حفظ جان خود و سرنشینان خودرو حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند سپس از رانندگانی که قصد سفر دارند خواست که قبل از اقدام به سفرحتما" می بایست از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند زیرا خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.