دردسرهای خاموشی های برنامه ریزی شده شرکت توزیع برق

مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه گفت :خاموشی های برنامه ریزی شده شرکت توزیع برق موجب افزایش دو تا سه برابری عملیات نجات محبوس شدگان در آسانسور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  رضایی مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه گفت : در سه ماهه ابتدایی امسال 222 مورد عملیات نجات یافته داشته ایم که عمده آنها افراد محبوس شده در آسانسور بودند.

وی گفت : در دو سه هفته اخیر هم که با خاموشی های برنامه ریزی شده مواجه شدیم آمار این افراد بالا رفته و ماموریت نجات محبوس شدگان آسانسور عملا دو تا سه برابر شده است.

رضایی افزود: از ابتدای تیرماه که خاموشی‌ها عملا شروع شد 96 مورد عملیات نجات محبوس شدگان در آسانسور را داشتیم که در این عملیات ها 179 نفر نجات یافتند.

مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه توصیه کرد، افراد و بویژه جوانترها حتی المقدور در این روزها که خاموشی های برنامه ریزی شده وجود دارد، از پله به جای آسانسور استفاده کنند. در غیراینصورت و نداشتن توان کافی توصیه می شود افراد برنامه خاموشی‌های شرکت توزیع برق را داشته باشند و مواقعی که خاموشی در محله ای قرار است اتفاق بیافتد، از آسانسور استفاده نکنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

222 مورد عملیات نجات در سه ماهه ابتدایی امسال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار