رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران مطرح کرد؛

توافق با اداره آب و فاضلاب برای آبیاری گیاهان با استفاده از پساب

مختاری گفت: با اداره آب و فاضلاب به توافق رسیدیم تا افق 1410 بتوانیم گیاهان را با استفاده از پساب آبیاری کنیم.

کاظمی// توافق با اداره آب و فاضلاب برای آبیاری گیاهان با استفاده از پساببه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد مختاری رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به افزایش گرمای هوا در ماه‌های جاری و لزوم توجه به روش‌های صحیح آبیاری اظهار کرد: شهرداران مناطق وظیفه دارند بر اساس بخشنامه صادره از سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران به عنوان متولی و سیاست‌گذار، از ساعت 6 صبح تا 18 از آبیاری خودداری کنند.

رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه پیمانکارانی که از این بخش‌نامه تخطی کنند، در صورت مشاهده جریمه خواهند شد، گفت: ما از صورت وضعیت آن‌ها کسر خواهیم کرد، لذا مناطق باید نظارت دقیق داشته باشند که پیمانکاران از قوانین تخلف نکنند.


بیشتر بخوانید: نمایندگان کمبود آب تهران را جدی بگیرند


مختاری با بیان اینکه میزان جریمه‌ها بستگی به این دارد که چه میزان مسافتی را آبیاری نکرده‌اند، ادامه داد: با اداره آب و فاضلاب هم به توافق رسیده‌ایم که برای آبیاری گیاهان تا سال 1410 بتوانیم آن‌ها را با استفاده از پساب آبیاری کنیم و دیگر از آب چاه‌ها استفاده نکنیم.

وی با بیان اینکه آبیاری بین ساعت 6 صبح تا 18 دارای 50 درصد تبخیر است، گفت: ناظرانی را برای شب‌ها قرار داده‌ایم تا کارگران در آبیاری شبانه به درستی عمل کنند تا مبادا بر اثر عدم آبیاری گیاهی تلف شود.


بیشتر بخوانید: بدهی چند میلیاردی پارک‌ها به شرکت آبفا


انتهای پیام/

جریمه آبیاری در روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار