آخرین شرایط نقل و انتقالات تیم فوتبال پیکان

آخرین شرایط نقل و انتقالات باشگاه پیکان در لیگ برتر هجدهم فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با نزدیک شدن به حساس ترین زمان نقل و انتقالات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ، باشگاه پیکان توانسته است با تلاش فراوان بازیکنان قدرتمند و خوبی را به تیم خود اضافه کند تا به نوعی این بازیکنان جایگزین ستاره هایشان که به تیم های بزرگی همچون پرسپولیس و یا استقلال و دیگر تیم ها پیوسته اند ، شوند.

حال به بررسی بازیکنان احتمالی و حتمی جذب شده توسط باشگاه پیکان در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر هجدهم می پردازیم.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

سامان نریمان جهان:

هافبک فصل گذشته تیم گسترش فولاد که سابقه بازی با تیم هایی همچون پرسپولیس، نفت تهران ،تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد ، در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه پیکان آمد تا در خط میانی این تیم قرار گیرد.نریمان جهان در 22 دیدار فصل گذشته لیگ برتر کشورمان همراه با گسترش فولاد به میدان آمده و توانسته بود ، 3گل را نیز به همراه این تیم به ثمر برساند.گفتنی است نریمان جهان ارزشی نزدیک به 350 هزار یورو را در سایت ترنفر مارکت دارد و بی شک رقم پرداختی پیکان نیز به این مقدار نزدیک خواهد بود.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

سعید واسعی :

بازیکن فصل گذشته باشگاه بادران ، همراه با این تیم توانسته بود در لیگ دسته یک فوتبال کشورمان ،   2 گل را به ثمر برساند .او یکی از جوان ترین جذبی های باشگاه پیکان می باشد و 23سال سن دارد. واسعی در سایت ترنسفر مارکت نیز ارزشی نزدیک به 150 هزار یورو دارد.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

علی شهسواری :

بازیکن سیرجانی ، باشگاه پیکان فصل گذشته در نقش مدافع راست تیم گل گهر سیرجان فعالیت داشت. این بازیکن در سن 19 سالگی و حضور در تیم ملی امید توانسته بود ارزش خود را  به 75 هزار یورو نزدیک کند اما در ادامه با سقوطی سراشیب وار ، ارزش این بازیکن به 50 هزار یورو کاهش یافت.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

عیسی آل کثیر:

با نظر کادر فنی و مجید جلالی سرمربی تیم پیکان ، آل کثیر پس از 3 فصل حضور در باشگاه نفت تهران و فراز و نشیب هایی که در این باشگاه تجربه کرده بود ،به تیم سابق خود بازگشت. این مهاجم در 3 فصل حضور خود با تیم نفت تهران در 59 دیدار 10 گل را به ثمر رسانده بود .آل کثیر سابقه همکاری با تیم های نفت تهران ،استقلال اهواز و پیکان را درکارنامه فوتبال حرفه ای خود دارد و مبلغی نزدیک به 350 هزار یورو نیز از نظر سایت ترنسفر مارکت به خود اختصاص داده است.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

محمد قاضی:

بازیکن 33 ساله فصل گذشته باشگاه پدیده و یکی از گلزن ترین بازیکنان هفدهیمن دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان فصل آینده با تیم پیکان خواهد بود.این بازیکن فصل گذشته همراه با تیم پدیده 11 گل را به ثمر رسانده و در رتبه 4 گلزن ترین بازیکنان لیگ برتر قرار گرفت.قاضی 33 ساله به عنوان یک مهاجم قدرتمند سابقه بازی با تیم های ذوب آهن اصفهان و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ،پرسپولیس ، استقلال ،فولاد خوزستان ،نفت تهران و پدیده خوزستان را دارد.ارزش این بازیکن از نظر ترنسفر مارکت نزدیک به 400 هزار یورو می باشد.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

مگنو باتیستا داسیلوا:

مگنو، بازیکن تازه وارد باشگاه پیکان ، سابقه بازی در تیم های داماش گیلان ، نفت تهران ،گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان را در تیم خود دارد و همچنین در چند تیم برزیلی نیز فعالیت کرده است.هافبک دفاعی برزیلی ، فصل گذشته همراه با تیم گسترش فولاد تبریز در 28 بازی حاضر شده و توانسته 2 گل نیز به ثمر برساندو یکی از بهترین بازیکنان از لحاظ آمادگی جسمانی نیز می باشد.ارزش این بازیکن نزدیک به 350 هزار یورو است.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

مهدی امینی :

امینی دروازه بان دوم باشگاه سپاهان به صورت قرضی در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده و قرار است سنگربان باشگاه پیکان در لیگ برتر هجدهم پس از جدایی پیام نیازمند باشد.این بازیکن همچنین سابقه حضور در دیدار تیم ملی نوجوانان ایران مقابل ترکیه و ایتالیا دارد و  با انتخاب کمیته فنی این مسابقات به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی شده است.ارزش این بازیکن نزدیک به 100 هزار یورو است.

آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم پیکان

وحید شیخ ویسی:

یکی از با ارزش ترین خرید های تابستانه باشگاه پیکان ، جذب شیخ ویسی از باشگاه استقلال خوزستان است.این دروزاه بان توانا سابقه حضور در باشگاه های سایپا و نفت تهران ، فجرسپاسی و استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد و در 52 بازی همراه با تیم استقلال نیز توانسته است کلین شیت های بسیاری را به ثمر برساند. وی همچنین توانست با عملکرد خوب خود در باشگاه  فجر سپاسی با هدایت علیرضا منصوریان  به لیگ برتر برسد.ارزش شیخ ویسی نزدیک به 450 هزار یورو می باشد.


بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال + جدول

شیعی: تفاهم لازم با باشگاه‌ها انجام خواهد شد

فاجعه در نقل وانتقالات فوتبال ایران/ قرارداد‌های داخلی دلاری بسته می‌شود؟!


انتهای پیام/

اخبار نقل و انتقالات فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار