آبفا کردستان دستگاه مشتری مدار

مشتری مداری هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان است.

آبفا کردستان دستگاه مشتری مداربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: با اقداماتی که در حوزه مشتری مداری و همچنین راه اندازی سامانه نوین ۱۲۲ اتفاقات آب انجام گرفت، این شرکت توانست حائز رتبه برتر در حوزه مشتری مداری شود.

حسین محمدی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، افزود: ۹۵ درصد فاضلاب استان هم جمع آوری و ۷۰ درصد آن تصفیه می‌شود که از این لحاظ هم جایگاه ویژه‌ای در کشور داریم.

وی گفت: در حال حاضر شهروندان کردستانی به طور میانگین بالغ بر ۳۰۰ لیتر آب در شبانه روز مصرف می‌کنند که این میزان بیشتر از ۲ برابر متوسط جهانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان از شهروندان خواست تا با رعایت صرفه جویی در مصرف آب این نعمت الهی را برای نسل‌های بعد هم حفظ کنند.

انتهای پیام/ز

مشتری مداری هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.