رقابت ۳۵۰ مدیر مدارسه در آزمون توانمند سازی نیروی انسانی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از برگزاری و شرکت ۳۵۰ نفر مدیر در آزمون توانمندسازی نیروی انسانی در نیمه شهریور ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: به منظور توانمند سازی نیروی انسانی و آشنایی با مباحث ، مفاهیم مدیریت آموزشگاهی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای – تخصصی مدیران واحدهای آموزشی و آگاهی بخشی مدیران مدارس به مفاد آیین نامه ها و مقرارت اداری و مالی ، آزمونی در قالب دوره ضمن خدمت در نیمه شهریور ماه 97 برگزار می شود.

وی افزود: تابستان فرصت مطالعاتی خوبی جهت ارتقای سطح علمی و دانش مدیران است و ایجاد زمینه های رشد و ارتقای سطح علمی معلمان و مدیران با پرداختن به حرکت های پژوهشی و تحقیقی امکان پذیر است.

خمیسی عنوان کرد: ایجاد عادت به مطالعه و پژوهشی یکی از عادت های پسندیده است که بشر را به سمت شناخت و آگاهی هدایت می کند و باعث می شود دایره شناخت خود را افزایش دهد. بنابراین ایجاد مطالعه و پژوهش  باید از اولویت کاری مدیران و معلمان باشد.

مدیر ناحیه 4 اهواز در پایان با تاکید برمطالعه منابع آزمون گفت: شرکت کلیه مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی در آزمون روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 97 الزامی است.

انتهای پیام/م

مدیران مدارس آزمون می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.